Haberler

İlkokul Düzeyinde Programlama Öğretiminin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkileri başlıklı Bilimsel Araştırma Projesi başarıyla tamamlandı.


Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğretim üyeleri tarafından gerçekleştirilen “İlkokul Düzeyinde Programlama Öğretiminin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine (İşbirliği ve İletişim, Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme, Yaratıcılık ve Yenilenme) ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkileri” başlıklı Bilimsel Araştırma Projesi başarıyla tamamlandı. Proje sonucunda ilkokul düzeyinde  Dijital Okuryazarlığa Giriş,  Bilgisayarsız Ekinliklerle Algoritma,  Blok Tabanlı Programlama: Scratch Etkinlikleri   Fiziksel Programlama: mBlock Etkinlikleri  başlıklı 4 farklı kitap üretilmiştir. Proje yürütücüsü Doç. Dr. Funda Dağ, proje ekibi üyeleri Dr. Öğr. Üyesi Evren Şumuer ve Dr. Öğr. Üyesi Levent Durdu ile Şehit Polis Volkan Sabaz İlkokul Müdürü Necmettin Türkmen, sınıf öğretmenleri, üçüncü ve dördüncü sınıf öğrencileri ile proje eğitmenleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 4. sınıf öğrencileri Furkan KARA, Elif GİRGİN, Kardelen SEVİNÇ, Nagihan UÇAK, Berkay PEKDEMİR, Serap Damla YÜKSEL ve Neslihan KESKİN ile dijital okuryazarlığa giriş, bilgisayarsız etkinliklerle algoritma, blok tabanlı programlama: Scratch etkinlikleri dersleri gerçekleştirildi.

Demo Settings
Header Colors
Navigation Colors
Footer Colors